مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-14حوادث

متولی اطفای آتش شوزی در جاده ها مشخص نیست/ کاهش 10 درصدی آتش سوزی مراتع


مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به مشکل استان در اطفای حریق جاده ها گفت: در بحث شهری مشکلی نداریم و تجهیزات متناسب با سایر استان هاست - صفی الله کرامتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با تجهیزات استان در حوزه اطفای حریق اظهار کرد: از نظر تجهیزات مشکل چندانی نداریم و خوشبختانه آتش نشانی زنجان دوران خوبی را سپری می کند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانی زنجان در دوران طلایی خود به سر می برد چرا که مدیرعامل سازمان با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات آن است، افزود: در حال حاضر هم یک ایستگاه در گلشهر کاظمیه در حال ساخت است که با اضافه شدن آن قاعدتا تجهیزات اطفای حریق بیشتر هم خواهد شد.

کرامتی با اشاره به اینکه تنها مشکل استان در اطفای حریق این است که بحث اطفای حریق جاده ها متولی ندارد، بیان کرد: پیشنهاد ما این بوده که در این حوزه نیز دستورالعملی تهیه شود تا به مشکل بر نخوریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان در ادامه به وظایف شهرداری ها در ارتباط با تهیه تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی اشاره کرد و گفت: برای این کار بودجه مخصوصی پیش بینی شده است و شهرداری وقتی ارزش افزوده می گیرد باید برای تجهیزات هم هزینه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی اطفای آتش شوزی در جاده ها مشخص نیست/ کاهش 10 درصدی آتش سوزی مراتع

متولی اطفای آتش شوزی در جاده ها مشخص نیست/ کاهش 10 درصدی آتش سوزی مراتع