مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 18:562021-09-13ورزشي

بودجه فرهنگی کشور برای سال جاری به 3.5 درصد رسیده است


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه قبلا بودجه فرهنگی کشور نیم درصد بوده است گفت: بودجه فرهنگی کشور برای سال جاری به 3.

- ، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بخش های فرهنگی، تاریخی و ورزشی شهرستان ری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زیارت حضرت عبدالعظیم در ری همانند زیارت امام حسین در کربلا است اظهار داشت: امروز توفیقی بود که در شهرستان ری حضور پیدا کنیم و کمیسیون فرهنگی به 3 قسمت تقسیم شد و بخش های علمی و میراث فرهنگی و ورزش مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

آقا تهرانی با اشاره به اینکه مردم حق زیادی به گردن مسئولان دارند گفت: رسیدگی به مردم کوخ نشین و کسانی که کم برخوردار هستند و دارای استعداد زیادی هستند در اولویت قرار دارد و باید به آنان رسیدگی شود و امروز آسیب ها و نقاط ضعف و قوت دیده شد.

رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردا در مجلس جمع بندی کلی در زمینه بازدید امروز خواهیم داشت افزود: وقتی بازدیدها نتیجه داشته باشد مردم می دانند وقتی نمایندگان در جمع آنان حاضر می شوند برای خدمت است و مشکلات آنان را رفع خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه فرهنگی کشور برای سال جاری به 3.5 درصد رسیده است

بودجه فرهنگی کشور برای سال جاری به 3.5 درصد رسیده است