مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-13اجتماعي

هیچ کلاس درسی امسال بدون کتاب و معلم نخواهد بود


معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هیچ دانش آموز و کلاس درسی در اول مهرماه بدون معلم و کتب درسی نخواهد بود.

- ایسنا/اردبیل معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هیچ دانش آموز و کلاس درسی در اول مهرماه بدون معلم و کتب درسی نخواهد بود.

برزگر روز یکشنبه 22 شهریورماه در مراسم توزیع تجهیزات ورزشی و بهداشتی ویژه مدارس استان اردبیل اظهار کرد: در کنار همه تمهیدات اندیشیده شده برای شروع سال تحصیلی مطلوب و مناسب، سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا در 10 روز باقیمانده توزیع کتب درسی را در بین دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: از دیروز با تأمین یک میلیون و 500 هزار جلد کتاب درسی برای دانش آموزان استان و تحویل آن به نواحی و مناطق آموزش و پرورش کار حمل کتب درسی به واحدهای آموزشی شروع شده و با اعلام مدیران مدارس، اولیای دانش آموزان می توانند برای دریافت کتاب به مدارس ثبت نامی مراجعه کنند.

معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 99 درصد دانش آموزان استان در کنار ثبت نام در کلاس های درسی، نسبت به خرید کتاب در سامانه اینترنتی ثبت نام کرده بودند که بر همین اساس توزیع کتاب ها در بین استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کلاس درسی امسال بدون کتاب و معلم نخواهد بود

هیچ کلاس درسی امسال بدون کتاب و معلم نخواهد بود