مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-13اقتصادي

پیشرفت 40 درصدی قطعه دوم پروژه مترو چهاردانگه


فرماندار اسلامشهر از پیشرفت 40 درصدی قطعه دوم پروژه مترو چهاردانگه خبر داد و گفت: باید با جدیت بیشتری احداث این پروژه پیگیری شود.

- ، مسعود مرسلپور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه متروی چهاردانگه با تاکید بر ضرورت تسریع در احداث این ایستگاه مترو اظهار داشت: علیرغم نوساناتی که در برخی اقلام و مصالح مصرفی رخ داد این پروژه متوقف نشده و در حال اجرا است و بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر چهاردانگه باید با جدیت بیشتری احداث ایستگاه متروی چهاردانگه را پیگیری کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر در راستای اجرای پروژه مترو گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تلاش های مستمر از سال 98 فروش 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت به تصویب رسیده و نهایی شد که با تزریق این اعتبار بخشی از مطالبات پیمانکاران پروژه پرداخت می شود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به پیشرفت 40 درصدی قطعه دوم پروژه مترو و حفاری و ریل گذاری 3 هزار و 742 متر در این قطعه افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) که در سطح ملی پروژه های افتخار آفرین و عظیم بسیاری را احداث کرده به عنوان پیمانکار این قطعه در عالی ترین سطح حفاری و ریل گذاری این قطعه را به صورت مکانیزه در دست اجرا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی قطعه دوم پروژه مترو چهاردانگه

پیشرفت 40 درصدی قطعه دوم پروژه مترو چهاردانگه