مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-13سياسي

تفکر غرب سلطه بر انسان است/ ضرورت هوشیاری جامعه در برابر فتنه گری


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در طول تاریخ و دوران معاصر تفکر غربی برای دستیابی و سلطه بر انسان بوده و برای ورود به صحنه های حکومتی با انواع شگردهای باطل هیچ حد و مرزی ندارد.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خراسان جنوبی بیان کرد: سیستم خلقت به گونه ای طراحی شده که انسان هر کاری را با علم انجام دهد اما حیوانات نیاز و تعلیم و تعلم لازم ندارند.

وی با بیان اینکه هدایت حیوانات غریزی است، اظهار کرد: علم برای انسان مساله ای اجتناب ناپذیر بوده و پیش از آنکه امر تشریعی باشد، امر تکوینی و ارشادی است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تعلیم، تعلم و علم آموزی باید هدفمند بوده و اولویت بندی شود، افزود: علم شامل همه مسائل اسلامی و انسانی که لازم بوده، اجتناب ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به افراد حاضر در مراسم بیان کرد: در آنچه می خواهید انتقال دهید، اولویت با حکومت الله است و این مساله باید برای بشر تبیین شود.

وی با اشاره به پیشرفت های علم و تکنولوژی بیان کرد: امروز دنیا در شرایطی قرار گرفته که با تاکتیک و رشته های مختلف می توان همه گذشته تاریخ و زمان معاصر را مانند کف دست ملاحظه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر غرب سلطه بر انسان است/ ضرورت هوشیاری جامعه در برابر فتنه گری

تفکر غرب سلطه بر انسان است/ ضرورت هوشیاری جامعه در برابر فتنه گری