مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-13اجتماعي

درخشش فارس در جشنواره کشوری کوچ


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از اعلام نتایج و کسب مقام برتر دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان استان در اولین جشنواره کشوری کنترل وزن وچاقی (کوچ) خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از اعلام نتایج و کسب مقام برتر دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان استان در اولین جشنواره کشوری کنترل وزن وچاقی (کوچ) خبر داد.

احمدعلی قهرمانی دوشنبه 22 شهریور به خبرنگاران گفت: اولین دوره جشنواره کشوری کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) به میزبانی استان سمنان در اسفند ماه سال 1399 در محورهای فعالیت بدنی با هدف کنترل وزن، عوارض و پیامدهای چاقی، سبک زندگی فعال و سالم، تغذیه سالم و هدفمند، پیشگیری از چاقی و مدیریت وزن ویژه دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی برگزار شد.

او با بیان اینکه فیلم داستانی، عکس، پویا نمایی، نقاشی، دلنوشته(تجربه گردانی)، ایده پردازی و خلاقیت، کاریکاتور، نرم افزار و پوستر آموزشی از محورهای این جشنواره بود، افزود: در این جشنواره تعداد 625 اثر از سوی جامعه هدف به دبیرخانه استان ارسال شد و پس از بررسی و داوری آثار 182 اثر به دبیرخانه کشوری (استان سمنان) ارسال و نتایج و نفرات برتر بخش های مختلف در سه بخش دانش آموزان، همکاران فرهنگی و والدین اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فارس در جشنواره کشوری کوچ

درخشش فارس در جشنواره کشوری کوچ