مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-13ورزشي

اردوی آماده شهرداری آستارا با حضور هافبک پارس جنوبی


تیم فوتبال شهرداری آستارا به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال گیلان در جام آزادگان با فرشاد پیوس اردوی 10 روزه خود را در کمپ احمدآباد مستوفی تهران آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا که در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال استان گیلان در این رقابت ها (جام آزادگان) حضور دارد، با فرشاد پیوس سرمربی جدید خود اردوی 10 روزه خود را در کمپ احمدآباد مستوفی تهران آغاز کرد.

  این اردو که با حضور تعدادی از بازیکنان فصل گذشته و همچنین نفرات جدید و تعدادی از بازیکنان جوانان و امید شهرداری بندر آستارا شروع شده به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت تا با گذشت زمان و طی روزهای آتی نفرات تیم نیز تکمیل شوند.

  آماده سازی بدنی بازیکنان و برگزاری بازی های دوستانه از دیگر برنامه های پیش روی فرشاد پیوس سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا و شاگردانش در این اردوی 10 روزه در تهران خواهد بود.

  هافبک فصل پیش پارس جنوبی جم خرید جدید شهرداری آستارا کیانوش میرزایی و تیم های بادران تهران، مس کرمان، داماش گیلان و گل ریحان البرز را نیز در کارنامه دارد.

  انتهای پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی آماده شهرداری آستارا با حضور هافبک پارس جنوبی

اردوی آماده شهرداری آستارا با حضور هافبک پارس جنوبی