مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-13اقتصادي

تعاونی های بم نتوانستند خود را در کشور مطرح کنند


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بم گفت: مشکلات مالی، تجهیزات و عدم برندسازی دلیل اصلی عدم موفقیت تعاونی های شهرستان است.

- ایسنا/کرمان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بم گفت: مشکلات مالی، تجهیزات و عدم برندسازی دلیل اصلی عدم موفقیت تعاونی های شهرستان است.

صالح برایی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تعاونی ها در بخش برندسازی و بسته بندی ضعیف هستند و باید برای ورود به بازار رقابت و عرضه محصولات به بازارهای بین المللی در این بخش خود را تقویت کنند.

وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بم ماموریت و هدف کلی سیاستگذاری و برنامه ریزی، اعمال نظارت و انجام اقدامات قانونی به منظور تنظیم روابط کار، حل و فصل مسائل و مشکلات جامعه کارگری، حفظ و صیانت از نیروی کار، افزایش سهم بخش تعاونی در اقتصاد کشور و حمایت از توسعه اشتغال و نیز برقراری نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی در چارچوب سیاست های کلی نظام و قوانین و مقررات موضوعه از کارگران زحمت کش و پرتلاش شهرستان در واحدهای مختلف را بر عهده دارد.

برایی نژاد با اشاره به نقش تعاونی ها در تحقق اهداف و اصول شعار امسال گفت: حمایت از این واحدها برای اشتغال پایدار در استان باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های بم نتوانستند خود را در کشور مطرح کنند

تعاونی های بم نتوانستند خود را در کشور مطرح کنند