مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-12سياسي

لیست 8 نفره گزینه های استانداری زنجان در راه وزارت کشور/ گزینه تحمیلی نداریم


رییس مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس از ارائه لیست هشت نفره به وزارت کشور توسط مجمع نمایندگان برای تصدی سمت استانداری زنجان خبر داد و گفت: - حجت الاسلام ارائه شده است، افزود: ترجیح نمایندگان استان، انتخاب یک استاندار قوی برای استان زنجان است.

شجاعی استاندار ضعیف را خط قرمز نمایندگان مجلس برای استان زنجان عنوان کرد و ادامه داد: انتخاب استاندار قوی ترجیحا بومی مد نظر نمایندگان بود، چرا که شخصیت های بومی ساکن در داخل و خارج از استان، ظرفیت قابل قبولی برای انجام وظایف مد نظر برای استاندار را دارند.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان از گزینه های غیربومی قوی هم غفلت نکرده، بنابراین در بین گزینه های هشت نفری معرفی شده به وزارت کشور، گزینه غیربومی هم وجود دارد.

وی با تکذیب ادعای تحمیل گزینه های مورد نظر نمایندگان برای تصدی سمت استانداری زنجان به وزارت کشور افزود: مجمع نمایندگان به ترتیب اولویت هشت گزینه به وزارتخانه ارائه کرده و وزیر کشور براساس شاخص های مد نظر تصمیم گیری خواهد کرد و در واقع تصمیم گیری اصلی هم بر عهده وزیر کشور است.

شجاعی با بیان اینکه ممکن است افراد وابسته به لیست هشت نفره ارائه شده به وزارت کشور، برای تصدی سمت استانداری شخص خاصی، تلاش کنند، ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست 8 نفره گزینه های استانداری زنجان در راه وزارت کشور/ گزینه تحمیلی نداریم

لیست 8 نفره گزینه های استانداری زنجان در راه وزارت کشور/ گزینه تحمیلی نداریم