مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 02:152021-09-12اقتصادي

بازگشت امید به 50 خانواده ایلامی با احیا کارخانه تولید الکل صنعتی


کارخانه تولید الکل با همت متولیان امر دوباره به مدار تولید بازگشته و توانسته ضمن اشتغالزایی برای 50 نفر، روزانه 5 هزار لیتر الکل و مواد ضد عفونی پایه الکی نیز روانه بازار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کارخانه تولید الکل کیمیا گران بدره که در حال حاضر روزانه 5 هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی پایه الکی روانه بازار می کند از جمله واحدهای تولیدی غیر فعال بود که با کمک دستگاه اکسیژن ساز و پشتکار به چرخه تولید بازگشت.

در اسفند ماه سال 97 بود که مسوولین و دستگاه های مرتبط خواستار حمایت و رفع موانع تولید پیشرو برای راه اندازی مجدد کارخانه شدند؛ کارخانه ای که امروز با تلاش و پشتکار توانست دوباره احیا و روزانه نیز 5 هزار لیتر الکل صنعتی تولید کند.

حوزه صنعت از جمله مهم ترین عرصه ها در جهت رشد و پیشرفت جوامع به شمار می رود و بر اساس کارآمدی و پویایی این بخش، اثرگذاری کشورها در جامعه بین الملل ارزیابی می شود؛ به همین منظور می توان با الگو گرفتن از صنعتگران موفق ایرانی به یک نقشه راه درست و با هدف دست یافت و اینگونه جایگاه کشور را در نظام جهانی ارتقا بخشید.

لزوم حمایت از کارخانه های تولیدی محمد یکی از کارگران این کارخانه در گفت وگو با فارس مطرح کرد: با حمایت از کارخانه های مولد شاهد حضور آنها در چرخه اقتصاد کشور خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت امید به 50 خانواده ایلامی با احیا کارخانه تولید الکل صنعتی

بازگشت امید به 50 خانواده ایلامی با احیا کارخانه تولید الکل صنعتی