مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-12بين الملل

فراخوان گروه های فلسطینی به بازترسیم برنامه ملی فلسطین با تمرکز بر گزینه مقاومت


گروه های فلسطینی در نشستی به مناسبت سالروز فرار صهیونیست ها از نوار غزه به ترسیم دوباره برنامه ملی فلسطین بر اساس راهبرد ملی مبتنی بر گزینه مقاومت فراخواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی 16 سال پیش در چنین روزی (12 سپتامبر 2005) پس از اشغال 38 ساله نوار غزه، مجبور به فرار از این منطقه شد و آن را خروج از نوار غزه خواند.

گروه های فلسطینی امروز (یکشنبه) به همین بهانه کنفرانسی برگزار و اعلام کردند، عقب نشینی دشمن صهیونیستی از نوار غزه، دستاوردی بزرگ و ثمره مقاومت قهرمان و ایستادگی ملت فلسطین بود، عواملی که جنایتکار آرییل شارون (نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی) را از غره فراری داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری شهاب ، گروه های فلسطینی در  بیانیه پایانی نشست مذکور به بازترسیم برنامه ملی فلسطین بر اساس راهبرد ملی مبتنی بر گزینه مقاومت فراخواندند.

در ادامه این بیانیه تأکید کرد، توافق اسلو و دیگر توافق های امنیتی و اقتصادی چیزی جز فاجعه برای ملت فلسطین به همراه نداشت و خروج از این توافق ها باید یک اولویت ملی باشد.

این گروه ها در ادامه اعلام کردند، حل بحران داخلی کنونی مستلزم رجوع به صندوق های رأی از طریق برگزاری انتخابات ریاستی، شورای قانونگذاری و شورای ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان گروه های فلسطینی به بازترسیم برنامه ملی فلسطین با تمرکز بر گزینه مقاومت

فراخوان گروه های فلسطینی به بازترسیم برنامه ملی فلسطین با تمرکز بر گزینه مقاومت