مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-12سياسي

معارفه شهردار جدید اردبیل بدون حضور خبرنگاران برگزار شد


مراسم معارفه شهردار جدید اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، استاندار اردبیل و سایر مسؤولان استانی و اعضای شورای شهر اردبیل و بدون حضور خبرنگاران در سالن آمفی تئاتر پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز معارفه شهردار جدید اردبیل در سکوت خبری برگزار شد و این درحالیست که شهرداری یکی از مهم ترین ارگان هایی بوده که ارتباط مستقیم با مردم داشته و از همین رو انعکاس اخبار این مراسم اهمیت بسیار بالایی برای مردم و اذهان عمومی دارد.

این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و سایر مسؤولان استانی و اعضای شورای شهر اردبیل در حالی برگزار شد که خبرنگاران برای انعکاس این رویداد مهم حضور نداشتند.

یکی از دلایل مطرح شده توسط مسؤولان در روزهای اخیر برای عدم دعوت خبرنگاران محدودیت در تعداد میهمانان برنامه ها به دلیل جلوگیری از شیوع آنلاین داده شده بود، عدم حضور خبرنگاران در مراسم معارفه شهردار جدید اردبیل تعجب آور است.

در حالی که اغلب در چنین مواقعی برای جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم ها به صورت آنلاین برگزار می شود اما روابط عمومی شهرداری اردبیل حتی پخش این مراسم به صورت آنلاین که می توانست زمینه حضور مجازی رسانه ها را نیز فراهم سازد انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه شهردار جدید اردبیل بدون حضور خبرنگاران برگزار شد

معارفه شهردار جدید اردبیل بدون حضور خبرنگاران برگزار شد