مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-12سياسي

لزوم تشکیل قرارگاه علمی برای هم افزایی و همکاری های علمی در ایلام


رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: یک قرارگاهی تشکیل دهیم و تمام کسانی که کار علمی می کنند این قرارگاه را به عنوان یک پایگاه برای هم افزایی و همکاری های علمی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز سردار مهدی رحیمی ضمن بازدید از مرکز رشد شهید شهریاری در محل سازمان جوانان ایلام گفت: استان ایلام به واسطه موقعیت جغرافیایی خاصی که در کشور دارد میتواند برای ما در بازار بین الملل بسیار بااهمیت باشد و به عبارتی می توان تجارت در حوزه علم و فناوری را در مرز ایلام داشته باشیم.

وی افزود: درحوزه علم و فناوری تشکل هایی وجود دارد که من این را درک میکنم که باید هم افزا و همگرا باشند و وحدت رویه در عرصه علم و فناوری در استان ایجاد شود.

رییس سازمان ایجاد شده، تمام کسانی که کار علمی می کنند این قرارگاه را به عنوان یک پایگاه برای هم افزایی و همکاری های علمی قرار دهند چون برای رسیدن به اقتدار علمی باید همان ریلی که کشورهای پیشرفته پشت سر گذاشته اند را ما هم طی کنیم.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: شرط کافی برای گذر از این ریل تفکر جهادی است چون امکانات ما محدود است و تفکر جهادی باعث وسعت بخشیدن به امکانات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل قرارگاه علمی برای هم افزایی و همکاری های علمی در ایلام

لزوم تشکیل قرارگاه علمی برای هم افزایی و همکاری های علمی در ایلام