مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-12فناوري

افزایش خدمات کارت شهروندی «قم کارت»


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از پیوستن سورتمه و تله سیژ بوستان علوی به شبکه خدمات کارت شهروندی قم کارت خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کورش محمد حسینی با اشاره بر اهمیت حرکت به سمت هوشمند سازی، ارائه سامانه شهروندی قم کارت را تسریع در این حرکت دانست و اظهار داشت: سامانه قم یار و قم کارت در حال به روزرسانی بوده و به زودی بیشترین خدمات شهروندی از طریق سامانه قم یار و قم کارت ارائه می شود.

وی خدمات قم کارت را فراتر از یک پرداخت الکترونیکی در حمل ونقل عمومی دانست و ابراز کرد: برای قم کارت امکانات زیادی تعریف شده که به تدریج شرایط استفاده از آن فراهم می شود و به یک کارت هوشمند شهروندی تبدیل خواهد شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از امکان استفاده از قم کارت در امکانات تفریحی در شهر خبر داد و تصریح کرد: باغ پرندگان نخستین مکانی بود که امکان استفاده از قم کارت در آن فراهم شد و در حال حاضر سورتمه و تله سیژ بوستان علوی نیز به شبکه قم کارت پیوستند.

وی با درخواست از شهروندان برای استفاده از قم کارت خاطرنشان کرد: شهروندان ازاین پس می توانند با استفاده از قم کارت علاوه بر سایر کاربردها، از سورتمه و همچنین تله سیژ تازه تأسیس بوستان علوی نیز استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات کارت شهروندی «قم کارت»

افزایش خدمات کارت شهروندی «قم کارت»