مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-12دانش

چهارمین کنفرانس بین المللی «محمد عثمانف»مترجم قرآن برگزار می شود


دانشگاه دولتی داغستان، چهارمین کنفرانس بین المللی «محمد نوری عثمانف» مترجم قرآن و ایرانشناس شهیر روس را 6 آبان ماه سال جاری برگزار می کند.

- دانشگاه دولتی داغستان، چهارمین کنفرانس بین المللی محمد نوری عثمانف مترجم قرآن و ایرانشناس شهیر روس را 6 آبان ماه سال جاری برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دانشگاه دولتی داغستان با مشارکت وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه و مؤسسه مطالعات ایران و اوراسیا چهارمین کنفرانس بین المللی محمد نوری عثمانف مترجم قرآن و ایرانشناس شهیر روس را (6 آبان ماه جاری) برگزار می کند.

محورهای این کنفرانس بین المللی شامل تاریخ و تاریخ نگاری در کشورهای خاورمیانه، مسائل اصلی در مطالعات اسلامی نوین، مطالعات فرهنگی و هنری در خاورمیانه، زبان و ادبیات در خاورمیانه و روابط تاریخی مردم قفقاز و شرق می شود.

پژوهشگران، محققان و اساتید علاقه مند به ارائه مقاله در کنفرانس می توانند درخواست خود را حاوی مشخصات فردی و موضوع مقاله تا اول مهرماه به این دبیرخانه به نشانی الکترونیکی osmanovchtenia@gmail.

com ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کنفرانس بین المللی «محمد عثمانف»مترجم قرآن برگزار می شود

چهارمین کنفرانس بین المللی «محمد عثمانف»مترجم قرآن برگزار می شود