مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-12سياسي

آغاز ثبت نام پیاده روی نیابتی اربعین


دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی از آغاز ثبت نام طرح «همقدم»؛ ویژه پیاده روی نیابتی اربعین خبر داد.

- به نقل از واحد اطلاع رسانی کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی، یوسف افضلی گفت: با توجه به اینکه امسال امکان حضور فراگیر علاقه مندان اهل بیت در پیاده روی عظیم اربعین وجود ندارد، با همکاری خادمان ستاد بازسازی عتبات در نجف و کربلا، طرح همقدم با هدف انجام پیاده روی نیابتی اربعین حسینی اجرا می شود.

وی افزود: براساس این طرح، عوامل اجرایی پروژه های بازسازی و توسعه ای ستاد بازسازی عتبات حاضر در عراق به نیابت ثبت نام کنندگان، پس از زیارت حرم مولای متقیان در شهر نجف اشرف وارد مسیر پیاده روی شده و در انتهای مسیر نایب الزیاره ثبت نام کنندگان در حرم حضرت اباالفضل عباس (ع) و سید و سالار شهیدان در روز اربعین بوده و زیارت نامه مخصوص را قرائت خواهند کرد.

افضلی گفت: علاقه مندان می تواند برای ثبت نام به تارنمای ستاد بازسازی عتبات یا لینک atabat.

org/fa/forms/52 مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تمامی دوستدارن اهل بیت و مشتاقان زیارت اربعین در سراسر جهان می توانند برای دیدن تصاویر زنده و عکس های مربوط به پیاده روی نیابتی توسط خادمان در این مسیر سراسر نور، به صفحات اجتماعی (اینستاگرام) به آدرس atabat_org مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پیاده روی نیابتی اربعین

آغاز ثبت نام پیاده روی نیابتی اربعین