مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-12سياسي

طباطبایی نژاد: سفرهای استانی رییسی نوید بخش عمل به شعارهای انتخاباتی است


نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس با اشاره به سفرهای مرزی رییس دولت سیزدهم گفت: سفرهای استانی رییس جمهور نوید بخش عمل به شعارهای شان است.

- نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس با اشاره به سفرهای مرزی رییس دولت سیزدهم گفت: سفرهای استانی رییس جمهور نوید بخش عمل به شعارهای شان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میات دستور خود با اشاره به استقرار دولت سید ابراهیم رییسی گفت: این چهار سال به زودی از دست خواهد رفت پس باید از فرصت ها خوب استفاده کنیم.

همانطور که رییس جمهور وعده داده بود، کابینه ایشان جوان، تحول گرا، انقلابی و فسادستیز است.

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس با اشاره به سفرهای اخیر رییس جمهور دولت سیزدهم گفت: سفرهای پایان هفته دولت از شهرهای محروم و مرزی شروع شد، رییسی در تبلیغات انتخاباتی اش اظهار کرده بود که با سعه صدر بهشتی و روحیه مردمی رجایی و روحیه جهادی شهید سلیمانی کار خواهد کرد، این سفرهای استانی نوید بخش عمل به شعارهای ایشان است.

طباطبایی نژاد خطاب به رییس جمهور و وزرای دولت سیزدهم تأکید کرد: توقع ما به عنوان نمایندگان ملت از دولت این است که در این فرصت به وجود آمده، لوایحی را به مجلس تقدیم کنند تا نواقص قانونی که سالها در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی نژاد: سفرهای استانی رییسی نوید بخش عمل به شعارهای انتخاباتی است

طباطبایی نژاد: سفرهای استانی رییسی نوید بخش عمل به شعارهای انتخاباتی است