مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-12سياسي

پیگیری قضایی تَرک فعل مدیران شهرداری رشت در موضوع پُل های مکانیزه عابر پیاده


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بسیاری از پُل های عابر پیاده مکانیزه در شهر دچار خرابی آسانسور هستند، گفت: تَرک فعل مدیران شهرداری رشت در موضوع پُل های عابر پیاده مکانیزه در این شهر از طریق دستگاه قضا در دست پیگیری است تا درس عبرتی برای دیگران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیاری از پُل های عابر پیاده مکانیزه در شهر رشت دچار خرابی آسانسور هستند، اظهار کرد: اجرای پُل های عابر مکانیزه در رشت در دوران فعالیت شورای چهارم با سرعت در سطح شهر قوت گرفت و براساس قرار داد BOT قرار بود بهره برداری از آن برای مدت زمانی مشخص در اختیار شرکت پیمانکار قرار داشته باشد.

  وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری و تعمیر تجهیزات پل های عابر پیاده مکانیزه نیز براساس مفاد قرارداد بر عهده شرکت پیمانکار است، افزود: قرار بود پس از مدت زمان منعقد شده در قرارداد، این تجهیزات به صورت اُورهال شده به شهرداری رشت باز پس گردانده شود.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت به رو به اتمام بودن قراردادهای مربوط به پُل های عابر پیاده مکانیزه در رشت اشاره کرد و گفت: قراردادهای منعقد شده در نهایت تا پایان اسفندماه سال جاری به اتمام می رسد و پس از آن شهرداری رشت پیرامون واگذاری آن ها تصمیم گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری قضایی تَرک فعل مدیران شهرداری رشت در موضوع پُل های مکانیزه عابر پیاده

پیگیری قضایی تَرک فعل مدیران شهرداری رشت در موضوع پُل های مکانیزه عابر پیاده