مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 15:552021-09-11فرهنگي

سال گذشته رنج و آلام بسیاری بر سینماگران تحمیل شد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی به مناسبت بیست و یکم شهریور، روز ملی سینما، گفت: در سالی که گذشت، تعطیلی سینماها به دلیل شیوع بیماری کرونا و درگذشت تعدادی از هنرمندان و مفاخر این حوزه رنج و آلام بسیاری را بر سینماگران تحمیل کرد، - ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی به مناسبت بیست و یکم شهریور، روز ملی سینما، گفت: در سالی که گذشت، تعطیلی سینماها به دلیل شیوع بیماری کرونا و درگذشت تعدادی از هنرمندان و مفاخر این حوزه رنج و آلام بسیاری را بر سینماگران تحمیل کرد، اما در همین شرایط نیز هنرمندان دست از تلاش برنداشته و چراغ سینماها را روشن نگاه داشتند.

متن پیام یوسف امینی به این شرح است: بیست و یکم شهریور ماه مصادف با روز ملی سینما، بهانه ای برای گرامی داشت هنر هفتم و تکریم فعالان و هنرمندان عرصه سینماست.

این روز فرصتی برای مرور و یادآوری خاطرات تلخ و شیرین سینماگرانی است که با تمام فراز و نشیب ها، گام های بلندی برداشته اند و جایگاه هنر هفتم را ارتقاء بخشیده اند.

در سالی که گذشت، تعطیلی سینماها به دلیل شیوع بیماری کرونا، درگذشت تعدادی از هنرمندان و مفاخر این حوزه و مخاطرات این بیماری، رنج و آلام بسیاری را بر سینماگران تحمیل کرد، اما در همین شرایط نیز هنرمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته رنج و آلام بسیاری بر سینماگران تحمیل شد

سال گذشته رنج و آلام بسیاری بر سینماگران تحمیل شد