مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-11سياسي

آخرین پرواز یک فرمانده/ خداحافظی جانشین نیروی هوانیروز ارتش پس از نماز شکر


جانشین هوانیروز ارتش با حضور در گردان شینوک پایگاه چهارم رزمی هوانیروز ارتش آخرین پرواز خود را در دفاع از عزت و اقتدار میهن اسلامی به انجام رساند و پس از فرود در جمع خلبانان گردان سنگین نیروبر رزمی شینوک نماز شکر به جای آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جانشین هوانیروز ارتش با حضور در گردان شینوک پایگاه چهارم رزمی هوانیروز ارتش آخرین پرواز خود را در دفاع از عزت و اقتدار میهن اسلامی به انجام رساند و پس از فرود در جمع خلبانان گردان سنگین نیروبر رزمی شینوک نماز شکر به جای آورد و سپس به ایراد سخنرانی پرداخت.

  سرتیپ خلبان علی عفیف جانشین هوانیروز ارتش در طول 34 سال پرواز در رتبه های مختلف پروازی، سلسله مراتب مدیریت را در رتبه های مختلف از جمله جانشینی و سپس فرماندهی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش و سپس جانشینی هوانیروز ارتش طی کرد و در طی این سال ها نقش موثر و ماندگاری در افزایش توان رزمی هوانیروز و نیز تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص،ایفا کرد.

وی تصریح کرد:هرچه داریم از برکت حماسه سازی های شهدا، ایمان است و پس از آن از حماسه سازی مردان مردی است که سال ها همرزم و همپرواز شهدا بودند و در خلق صحنه های خدمت ،آماده ایثار و شهادت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین پرواز یک فرمانده/ خداحافظی جانشین نیروی هوانیروز ارتش پس از نماز شکر

آخرین پرواز یک فرمانده/ خداحافظی جانشین نیروی هوانیروز ارتش پس از نماز شکر