مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-11اجتماعي

فعالیت خیرخواهانه بازنشستگان تأمین اجتماعی قزوین در طرح نذر آب 4


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از کمک 87 میلیون ریالی بازنشستگان در طرح نذر آب در مناطق محروم استان خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسن آصفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: بازنشستگان تأمین اجتماعی قزوین که روزگاری در لباس صادقانه خدمت به هموطنان خود خدمت رسانی می کردند در دوران بازنشستگی نیز نیکوکاری، انسان دوستی و عشق خود را به صورت داوطلبانه در امور خیر قرار داده اند و با شرکت در طرح ملی نذر آب در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی در انجام امور خیرخواهانه و داوطلبانه مشارکت خود را نشان دادند.

وی افزود: بازنشستگان تأمین اجتماعی با مشارکت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین و هم چنین هماهنگی کانون بازنشستگان این جمعیت، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به ارزش 87 میلیون ریال برای کمک به هم وطنان عزیز در مناطق محروم استان خراسان جنوبی، در راستای اجرای طرح نذر آب 4 به هلال احمر استان قزوین برای کمک به این هموطنان اهدا کردند.

آصفی ادامه داد: این میزان کمک بازنشستگان شامل 21 میلیون ریال کمک های نقدی، 21 میلیون ریال لوازم التحریر و واریز مبلغ 11 میلیون ریال کمک نقدی به حساب خیرین جمعیت هلال احمر و هم چنین 300 بطری آب معدنی، لباس زنانه، بسته های تنقلات و اسباب بازی بوده است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت خیرخواهانه بازنشستگان تأمین اجتماعی قزوین در طرح نذر آب 4

فعالیت خیرخواهانه بازنشستگان تأمین اجتماعی قزوین در طرح نذر آب 4