مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-11اقتصادي

اجرای طرح توسعه زراعت چوب در سمنان


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اجرای طرح توسعه زراعت چوب در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، علی اصغر جلالی اظهار کرد: اجرای طرح زراعت چوب در صورت وجود منابع آب مازاد در اراضی ملی و مستثنیات قابل اجرا است.

وی با بیان اینکه به منظور اجرای طرح زراعت چوب نیاز به 100 هزار اصله نهال گونه های سریع الرشد است که با توجه به کمبود این نهال ها در استان مقرر شده بخشی از نهال های مورد نیاز از سایر استان ها تأمین شود.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه درختکاری در استان تنها به اسفند ماه منتهی نشده است، افزود: بعد از انتخاب محدوده های مستعد برای جنگل کاری و توسعه جنگل با  مشارکت آبخیزنشینان و جوامع محلی که در قالب تشکل های تخصصی منابع طبیعی و آبخیزداری سازماندهی شده اند و همچنین پیمانکاران بخش خصوصی عملیات جنگل کاری و غنی سازی جنگل با بذر و نهال از گونه های بومی و سازگار با اقلیم منطقه در سطح استان  انجام می شود.

جلالی تأکید کرد: با توجه ظرفیت قانونی ایجاد شده باستناد بند ب ماده 29 قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور برای تشکل های تخصصی منابع طبیعی شامل فارغ التحصیلان و بهره برداران محلی شهرستان مجوز ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه زراعت چوب در سمنان

اجرای طرح توسعه زراعت چوب در سمنان