مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-11اقتصادي

شبکه های برق 24 روستای کهگیلویه و بویراحمد کابلی شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه های برق 24 روستای شهرستان مارگون و بخش لوداب شهرستان بویراحمد کابلی شدند.

- ، جمال معتمدی زاده ظهر شنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه تبدیل شبکه های سیمی برق به کابلی افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه در روستاهای استان بیش از 30 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه طول شبکه های کابلی احداث شده بیش از 14 کیلومتر بوده است، گفت: این امر باهدف کاهش نوسانات، تأمین برق پایدار، کاهش نرخ تلفات انرژی و جلوگیری از سرقت ها انجام می شود.

معتمدی زاده افزود: شبکه های برق سیمی روستاهای آب چناران و حیدرآباد بخش لوداب ، روستاهای تاک سیسه ، دلی گردو ، سیلاب کلوار خرم راه ، شاه محمد چین ، شهید شفیعی جوکار ، میان چاتون و چشمه علیشاهی در شهرستان مارگون و روستاهای زیرتوت و پشت توت دهستان چین از روستاهایی هستند که شبکه برق در آنها به کابلی تغییر یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه 350 خانوار روستایی در این روستاها سکونت دارند، گفت: شهرستان مارگون با جمیعیتی 21 هزار نفری در 60 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که 20 هزار نفر از جمیعت این شهرستان جدید در روستاها زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های برق 24 روستای کهگیلویه و بویراحمد کابلی شدند

شبکه های برق 24 روستای کهگیلویه و بویراحمد کابلی شدند