مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-11سياسي

بنای شهرداری اردبیل در دوره جدید بر اقدامات اساسی و اولویت دار است


بنای شهرداری اردبیل در دوره جدید بر اقدامات اساسی و اولویت دار است و با همکاری و همدلی اعضای شورا در راستای منافع شهر اردبیل گام برمی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری در آیین معارفه خود به عنوان شهردار اردبیل اظهار کرد: بنای شهرداری اردبیل در دوره جدید بر اقدامات اساسی و اولویت دار است و همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا شایسته اعتماد اعضای شورای شهر بوده و با همکاری و همدلی اعضای شورا در راستای منافع شهر اردبیل گام برداریم.

وی افزود: در کنار این همدلی و همکاری، امورات مهم مربوط به زیباسازی شهری، فضای سبز، تملک و تعیین تکلیف اماکنی همچون باغ شریعت و سایر مباحث مهم را در اولویت کارهای خود قرار خواهیم داد.

شهردار اردبیل بیان کرد: تاکید ما پرهیز از ریخت و پاش در قالب دیدارهای تبریک و چاپ و نصب بنرهای تبریک است.

تمرکز شورای شهر اردبیل بر اتمام طرح های نیمه تمام جواد انصاری، رییس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این آیین گفت: بعد از انقلاب، شهرداران جوان خدمات شایسته ای برای شهر ارائه کردند و تجربه ثابت کرده و یقین داریم در اعتماد به شهرداران جوان متضرر نشده و نخواهیم شد.

وی اظهار کرد: اعضای شورای شهر اردبیل تلاش را برای اتمام طرح های نیمه تمام متمرکز کرده و در پیشبرد اهداف توسعه شهر با اولویت حفظ منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای شهرداری اردبیل در دوره جدید بر اقدامات اساسی و اولویت دار است

بنای شهرداری اردبیل در دوره جدید بر اقدامات اساسی و اولویت دار است