مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-11سياسي

«دهه هشتادیا»؛ تجربه ای جدید، اما پرنقص


نماهنگ «دهه هشتادیا» در حالی توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی تولید و منتشر شده که با وجود جدید بودن محتوا نمی تواند روایت گر سبک زندگی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی باشد؛ - ایسنا/خراسان رضوی نماهنگ دهه هشتادیا در حالی توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی تولید و منتشر شده که با وجود جدید بودن محتوا نمی تواند روایت گر سبک زندگی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی باشد؛ چراکه دارای نواقص بسیاری است.

چند روز پیش تیزر نماهنگی تحت عنوان دهه هشتادیا با صدای گروه سرود وصال و با حضور عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر و علی رام نورایی، با محتوای عزاداری امام حسین(ع) در فضای مجازی منتشر شد.

تیزری که به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و پیش از منتشر شدن نسخه اصلی آن مورد انتقاد و هجمه رسانه ای بسیار شدید از سوی قشر مذهبی و هیاتی جامعه قرار گرفت.

این هجمه رسانه ای باعث شد که تهیه کننده اثر یعنی مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) که یکی از مراکز زیرمجموعه سازمان رسانه ای اوج است، به سرعت نسخه اصلی این نماهنگ را منتشر کند، اما با انتشار این نسخه، نه تنها از انتقادات کاسته نشد، بلکه موضع گیری ها شدیدتر شد و حتی به جایی رسید که خانه مداحان با انتقاد از این نماهنگ بیانیه صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دهه هشتادیا»؛ تجربه ای جدید، اما پرنقص

«دهه هشتادیا»؛ تجربه ای جدید، اما پرنقص