مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-11ورزشي

رای ندادم و برکنارم کردند


رییس برکنار شده هیات بولینگ و بیلیارد لرستان می گوید: چون به رییس فدراسیون رای نداده، بدون هیچ توضیحی از ریاست این هیئت برکنار شده است.

- ایسنا/لرستان رییس برکنار شده هیات بولینگ و بیلیارد لرستان می گوید: چون به رییس فدراسیون رای نداده، بدون هیچ توضیحی از ریاست این هیئت برکنار شده است.

رضا طولابی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برکناری اش اظهار کرد: در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس به هاشم اسکندری رای ندادم و به وی گفتم با اینکه به شما رای نداده ام اما برای پیشرفت هیئت لرستان حاضر به هر نوع کمک و همکاری هستم.

وی ادامه داد: اما ظاهراً این موضوع به مذاق رییس فدراسیون خوش نیامده و با مدیرکل ورزش و جوانان لرستان برای برکناری من نامه نگاری کرده که با این درخواست موافقت نشده است.

طولابی اضافه کرد: پس از آن رییس فدراسیون موضوع را در جلسه حکمیت وزارت ورزش پیگیری می کند اما در آن جلسه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تشریح عملکرد هیئت استان و تایید معاون ورزشی وزارت حق را به ما داده اند اما باز هم رییس فدراسیون به تلاش هایش ادامه می دهد.

رییس برکنار شده هیات بولینگ و بیلیارد لرستان اضافه کرد: در هفته های اخیر من بدون هیچ توضیحی با نظر رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس برکنار شده ام و این در حالی است که باید یا تخلف مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای ندادم و برکنارم کردند

رای ندادم و برکنارم کردند