مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-11اقتصادي

20 تن آرد در روستاهای محروم درمیان توزیع شد


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع 20 تن آرد در روستاهای محروم شهرستان درمیان در قالب طرح ملی نذر آب4 خبر داد.

- ، احمد بخشی در حاشیه اجرای طرح نذر آب4 در شهرستان درمیان اظهار داشت: خدمت رسانی به کشاورزان و روستاییان یکی از مهمترین اولویت های جمعیت هلال احمر است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین محصولات کشاورزی که تحت تاثیر پدیده خشکسالی قرار گرفته، گندم است، افزود: متاسفانه خشکسالی های اخیر باعث شده کشت گندم و علوفه کاهش و معیشت مردم روستا و کشاورزان به خطر بیفتد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه یکی از نیازهای اساسی برای تامین معیشت مردم در روستاها، آرد است، گفت: در همین راستا در قالب طرح نذر آب 4 درخواست تامین آرد از استان معین طرح را داشته ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه خیرین و نیکوکاران استان قزوین 20 تن آرد به ارزش 33 میلیارد تومان را جهت توزیع بین نیازمندان منطقه تامین کردند.

بخشی بیان کرد: بر اساس نیازسنجی انجام شده توسط فرمانداری و دهیاری شهرستان درمیان تعداد 500 کیسه آرد بین نیازمندان توزیع شد.

وی هدف از توزیع آرد را ارائه خدمت بهتر و کمک به معیشت روستاییان و همچنین ایجاد رضایت مندی در بین این قشر از جامعه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 تن آرد در روستاهای محروم درمیان توزیع شد

20 تن آرد در روستاهای محروم درمیان توزیع شد