مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-11بين الملل

نشست مقام های آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در باره مساله هسته ای کره شمالی


وزارت خارجه کره جنوبی اعلام داشت، مقامهای این کشور به همراه مقامهای آمریکا و ژاپن چند روز دیگر نشستی در شهر توکیو در خصوص کره شمالی خواهند داشت.

- وزارت خارجه کره جنوبی اعلام داشت، مقامهای این کشور به همراه مقامهای آمریکا و ژاپن چند روز دیگر نشستی در شهر توکیو در خصوص کره شمالی خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این سه کشور مشغول بحث بر سر راه هایی به منظور شکست بن بست بر سر برنامه های تسلیحات هسته ای و موشکهای بالستیک کره شمالی که تحریم هایی بین المللی را در پی داشتند، بوده اند.

این وزارتخانه در بیانیه ای عنوان کرد، نو کیو دوک، نماینده ویژه سئول در امور صلح و امنیت شبه جزیره کره قرار است فردا یکشنبه برای یک سفر سه روزه به ژاپن برود.

او در جریان این سفر به دیدار سونگ کیم، فرستاده آمریکا برای کره جنوبی و تاکهیرو فوناکوشی، مدیر کل دفتر امور آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه ژاپن خواهد رفت.

سئول اعلام داشت، این مقام ها درخصوص مساله هسته ای کره شمالی و همچنین همکاری بین کشورهایشان به بحث خواهند پرداخت.

در بیانیه مذکور آمده است: این سه کشور انتظار می رود بحثهایی عمیق درخصوص راه های حمایت از همکاری با هدف مدیریت با ثبات وضعیت شبه جزیره کره و از سرگیری فرآیند صلح این شبه جزیره در زمانی سریع داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مقام های آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در باره مساله هسته ای کره شمالی

نشست مقام های آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در باره مساله هسته ای کره شمالی