مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-11ورزشي

مظلومی: ورزشکاران نابینا و کم بینا برای افتخارآفرینی نیاز به حمایت دارند


رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: با توجه به این که با 8 ورزشکار اعزامی به پارالمپیک توکیو، یک سوم مدال های طلا به ورزشکاران نابینا و کم بینا اختصاص داشت، - رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: با توجه به این که با 8 ورزشکار اعزامی به پارالمپیک توکیو، یک سوم مدال های طلا به ورزشکاران نابینا و کم بینا اختصاص داشت، امیدوارم بعد از این مسوولین به آنها باور داشته باشند و بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.

محمدرضا مظلومی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد ورزشکاران نابینا و کم بینا در این دوره از بازی های پارالمپیک، اظهار کرد: با هدف گذاری خوبی که بعد از بازی های پارالمپیک ریو انجام داده بودیم پیش بینی کسب حداقل 3 مدال طلا در پارالمپیک توکیو را داشتیم که با عملکرد خوب ورزشکاران توانستیم به 4 مدال طلا و 2 نقره دست پیدا کنیم.

وی گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینا ثابت کردند که اگر از امکانات خوبی برخوردار باشند و مسوولین آنها را باور کنند و بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند می توانند افتخارآفرینی کنند.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان افزود: ما با کمبود امکانات در فدراسیون مواجه هستیم و حتی در برخی استانها ورزشکاران نابینا و کم بینا از حداقل امکانات نیز محروم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومی: ورزشکاران نابینا و کم بینا برای افتخارآفرینی نیاز به حمایت دارند

مظلومی: ورزشکاران نابینا و کم بینا برای افتخارآفرینی نیاز به حمایت دارند