مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-10بين الملل

روسیه سفیر آمریکا را احضار کرد


وزارت خارجه روسیه سفیر آمریکا را بابت دخالت کمپانی های بزرگ فناوری آمریکایی در انتخابات روسیه که قرار است از اواخر ماه جاری میلادی برگزار شود، - وزارت خارجه روسیه سفیر آمریکا را بابت دخالت کمپانی های بزرگ فناوری آمریکایی در انتخابات روسیه که قرار است از اواخر ماه جاری میلادی برگزار شود، احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، روسیه اخیرا کنترل خود را بر اینترنت تشدید کرده و اقدامات حقوقی را علیه کمپانی های خارجی فناوری بابت عدم حذف مفاهیم ممنوع شده از سوی مقام های مسکو وضع کرده است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: یک دلیل وجود دارد و آن مداخله در انتخابات روسیه است.

امیدواریم اینگونه باشد که دیپلمات های آمریکایی آن را به واشنگتن گزارش دهند.

همچنین وزارت امور خارجه روسیه نیز در بیانیه ای جداگانه اعلام کرد، جان سولیوان، سفیر آمریکا در روسیه روز جمعه نشستی را با سرگیی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه انجام داد.

این وزارتخانه همچنین در بیانیه خود آورده است: به سفیر آمریکا در روسیه دلایل کافی درباره این مساله ارائه شده که کمپانی های بزرگ فناوری آمریکایی قوانین روسی را در مورد انتخابات قریب الوقوع این کشور نقض کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه سفیر آمریکا را احضار کرد

روسیه سفیر آمریکا را احضار کرد