مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 17:552021-09-10سياسي

شهید مدنی در ولایت مداری جزو انسان های نمونه بود


شهید مدنی در ولایت مداری جزو انسان های نمونه و مطیع محض امام (ره) بوده و معنویت ایشان مثال زدنی بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: شهید مدنی در ولایت مداری جزو انسان های نمونه و مطیع محض امام (ره) بوده و معنویت ایشان مثال زدنی بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه این هفته در رابطه با شش نفر از فلسطینیان که از زندان رژیم اشغالگر قدس گریختند، خاطرنشان کرد: من این اقدام را لرزشی در خانه ی عنکبوت می دانم؛ شش زندانی شجاع، بامداد روز دوشنبه گریختند که نشان دهنده ی ضعف سرویس امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: زندانیان برای رسیدن به نقطه رهایی خود، تونلی نسبتاً طویل را حفر کردند که اقتدار امنیتی صهیونیست ها را به چالش کشیده و نشان می دهد که آنها در سرزمین خود نیز توان مراقبت را ندارند.

وی بیان کرد: این اقدام شجاعانه نشان می دهد که رژیم خبیثی که برای ایران خط و نشان می کشد، ضعیف تر از حد تصور بوده و به تمثیل سید حسن نصر الله بود که گفت، رژیم صهیونسیتی از لانه عنکبوتی سست تر است .

امام جمعه تبریز با بیان اینکه این فرار، تبدیل نمادی برای انسجام و هم افزایی گروه های مقاومت فلسطین شده است، متذکر شد: فرار تاریخی شش اسیر فلسطینی، تبدیل به الگویی برای همه ی اسیران در بند فلسطینی و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مدنی در ولایت مداری جزو انسان های نمونه بود

شهید مدنی در ولایت مداری جزو انسان های نمونه بود