مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-10سياسي

بی انگیزگی زرشک کاران خراسان جنوبی برای برداشت محصول


زرشک کاران خراسان جنوبی انگیزه ای برای برداشت محصول ندارند چرا که متضرر شده اند.

- ، سلمان اسحاقی جمعه شب در شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اتفاقات بسیار خوب بازگشایی بازارچه یزدان با حمایت رییس جمهور و تلاش استاندار است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس با اشاره به اینکه تثبیت پایانه مرزی یزدان یکی دیگر از خواست ها بود، بیان کرد: سال های قبل آیت الله رییسی ایام اربعین از پایانه مرزی یزدان بازدید کردند و آن زمان افسوس خوردند که چرا از این ظرفیت استفاده نمی شود.

اسحاقی افزود: همچنین در مورد دانشگاه بزرگمهر قاین امروزه به لطف دولت انقلابی این دانشگاه تثبیت شده است که دانشگاه بزرگ خارج از مرکز استان است.

وی با اشاره به مشکلات بخش زرشک خراسان جنوبی گفت: در حال نزدیک شدن به فصل برداشت زرشک در استان هستیم، اما مردم هیچ انگیزه ای برای برداشت آن ندارند چرا که کشاورزان و زرشک کاران متضرر شده اند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه ما انبارهای پر از زرشک در خراسان جنوبی داریم، گفت: باید در زمینه رفع مشکلات زرشک کاران تدبیری بیندیشیم.

اسحاقی یادآور شد: تنها کارخانه شیر خراسان جنوبی در قاین حدود 2 سال است که تعطیل شده و خواست ما این است که این کارخانه راه اندازی و خراسان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی انگیزگی زرشک کاران خراسان جنوبی برای برداشت محصول

بی انگیزگی زرشک کاران خراسان جنوبی برای برداشت محصول