مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-10سياسي

ستاد احیای قنوات در خراسان جنوبی تشکیل شود


نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به وجود 6 هزار رشته قنا در استان گفت: ستاد احیای قنوات در خراسان جنوبی تشکیل شود.

- ، نظر افضلی شامگاه جمعه در دیدار رییس جمهور با نخبگان، دانشگاهیان، علما و نمایندگان اقشار مختلف مردم با بیان اینکه خراسان جنوبی یک استان دانشگاهی است، اظهار کرد: در این استان 22 مرکز دانشگاهی و علمی و یک هزار و 600 عضو هیئت علمی داریم.

وی با بیان اینکه از قدیم صدور نیروی انسانی از استان را داشته ایم، گفت: تقاضا داریم استعدادهای نخبه استان کشف و برای کادرسازی از آنها استفاده شود.

نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به طرح ادغام دانشگاه صنعتی با دانشگاه بیرجند و توقف فعلی این طرح گفت: به وزیر علوم اعلام شود نگاه بهتری به خراسان جنوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد پژوهشکده محصولات استراتژیک از نیازهای خراسان جنوبی است، بیان داشت: اگر علمی و تحقیقاتی کار نکنیم با مشکل مواجه شده و توفیقی حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه درد پرغصه خراسان جنوبی آب است، تصریح کرد: مجبوریم انتقال آب به استان را داشته باشیم و در این زمینه از دولت می خواهیم خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد احیای قنوات در خراسان جنوبی تشکیل شود

ستاد احیای قنوات در خراسان جنوبی تشکیل شود