مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 16:052021-09-10اجتماعي

ضرب و شتم یک محیط بان در آستارا با چاقو / محیط بان مضروب در اتاق عمل


یک محیط بان اداره حفاظت محیط زیست در شهرستان مرزی بندر آستارا، در حین انجام مأموریت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و هم اکنون در اتاق عمل است.

- ایسنا/گیلان یک محیط بان اداره حفاظت محیط زیست در شهرستان مرزی بندر آستارا، در حین انجام مأموریت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و هم اکنون در اتاق عمل است.

وحید مصطفی دوست، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی بندر آستارا، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز (جمعه 19 شهریور 1400) اسماعیل ضرابی از محیط بان متعصب اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مزری بندر آستارا، در حین انجام مأموریت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه، همانند روزهای گذشته، امروز هم اکیپ هایی از محیط بانان این اداره در حین انجام گشت زنی و انجام مسئولیت خود در سطح شهرستان بودند که با تخریب و تصرف پناهگاه حیات وحش لوندویل در محدوده منطقه دفن زباله مواجه می شوند، ادامه داد: محیط بانان پس از مشاهده این صحنه، به خاطیان که سه نفر بودند، تذکر می دهند که آنان به سمت مأموران حمله ور می شوند.

مصطفی دوست افزود: در پی یورش این اشرار، این مأمور 35 ساله با یک قبضه سلاح سرد چاقو مورد ضرب و شتم و جراحت وخیم قرار گرفت که هم اکنون در اتاق عمل بیمارستان دکتر شریعتی آستارا، زیر تیغ جراحی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم یک محیط بان در آستارا با چاقو / محیط بان مضروب در اتاق عمل

ضرب و شتم یک محیط بان در آستارا با چاقو / محیط بان مضروب در اتاق عمل