مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-10سياسي

مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد


خطیب جمعه آستارا با اشاره به موضع گیری های رییس جمهور و وزیر امور خارجه درخصوص مذاکرات هسته ای گفت: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد و اصلی ترین هدف از مذاکرهات رفع تحریم ها بود که انجام نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به ارتحال و شهادت دو تن از سنگربانان نمازجمعه در سال های 58 و 60 اظهار کرد: این دو شخصیت بزرگوار عمری را در راه ترویج معارف الهی و ارشاد سیاسی و دینی مردم جهاد کردند.

  خطیب جمعه آستارا با اشاره به موضع گیری های رییس جمهور و وزیر امور خارجه درخصوص مذاکرات هسته ای گفت: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد و این موضع گیری های رییس جمهور حرف حق است؛ چراکه اصلی ترین هدف از مذاکرهات رفع تحریم ها بود که انجام نشد.

  وی با اشاره به اینکه یک الگوی جدید از سوی دولت باید برای مذاکرات هسته ای تعریف شود، تصریح کرد: تداوم حضور جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات باید با محوریت طرح راهبردی مجلس و با نظارت شورای عالی امنیت ملی انجام شود و شرط بازگشت آمریکا به برجام لغو تمام تحریم ها است.

  امام جمعه آستارا با بیان اینکه فرار 6 تن از فلسطینی ها از زندان های به ظاهر مخصوص رژیم غاصب صیهونیست آبروریزی بزرگی برای این رژیم بود، افزود: رژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد

مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد