مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-10سياسي

مدیریت انقلابی در تمامی بخش ها حاکم شود


امام جمعه کامفیروز با اشاره به لزوم بازسازی دوباره در تمام عرصه های مدیریتی، گفت: مدیریت انقلابی باید دوباره در تمامی بخش ها حاکم شود.

- ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه کامفیروز ضمن اشاره به تذکر اخیر رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور برای بازسازی انقلابی عرصه های مدیریتی کشور، در این باره بیان کرد: ما باید در تمامی عرصه های مدیریتی کشور اعم از سیاست خارجه، اقتصاد، فرهنگ، بخش های سازندگی، مسائل علمی و غیره دست به یک بازسازی عمومی زده و مدیریت انقلابی را دوباره در تمامی بخش ها حاکم کنیم.

وی ادامه داد: مدیر انقلابی مدیری است عادل، منصف، قاطع، خردمند و دلسوز و انقلابی گری به معنای آن است که ما مواضع اسلامی و انقلابی خود را بدون مرعوب شدن و یا فریفته چهره های امیدبخش ِ کاذب شدن، حفظ کنیم.

امام جمعه کامفیروز گفت: مدیران ارشد قوه مجریه باید جو حزب اللهی را با همان بار معنایی که کلمه حزب اللهی دارد در محل های کار خود حاکم و زمینه را برای رشد افراد متدین و البته متخصص هموار کنند.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه درباره روند مذاکرات ایران با کشورهای غربی در دولت سیزدهم، ادامه داد: اصل و اساس مذاکره برای به دست آوردن منفعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت انقلابی در تمامی بخش ها حاکم شود

مدیریت انقلابی در تمامی بخش ها حاکم شود