مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-10سياسي

مطالبه گری باید دلسوزانه و بدور از رفتارهای پرخاشگرایانه باشد


  امام جمعه داراب با تاکید بر مطالبه گری مردم برای توسعه داراب گفت: مطالبه گری باید دلسوزانه و به دور از رفتارهای پرخاشگرایانه باشد.

- ، حجت الاسلام در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان داراب بر لزوم مطالبه گری مردم برای توسعه این شهرستان تاکید کرد و گفت: یکی از پدیده های مبارکی که مدتی است در شهرستان داراب اتفاق افتاده پدیده مطالبه گری است.

وی با بیان اینکه مطالبه گری یک حکم شرعی و انسانی برای رسیدن به جامعه آرمان گرا و قانونمند است، اظهار کرد: هنوز قرائت کاملی در خصوص مطالبه گری عنوان نشده، اما گاهی شاهد آن هستیم که در این مطالبه گری قوانین زیر پا گذاشته می شود و به گونه ای که درمبارزه با منکر یک عمل منکرانه دیگری صورت می گیرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان داراب بر لزوم استخراج مطالبه گری از مکتب و منظر انقلاب، قانون و شریعت دانست و گفت: مطالبه گری باید دلسوزانه و بدور از از رفتارهای پرخاشگرایانه باشد.

حجت الاسلام خسروی تاکید کرد: مطالبه گری باید کاملاً عالمانه و از برخوردهای جاهلانه دور باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان داراب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای به ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس متذکر شد: امید است با این انتصاب مبارک مشکلات عدیده باغداران و کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری باید دلسوزانه و بدور از رفتارهای پرخاشگرایانه باشد

مطالبه گری باید دلسوزانه و بدور از رفتارهای پرخاشگرایانه باشد