مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-10اقتصادي

اجرای طرح «احسان حسینی» در ملایر/ پیش بینی جذب یک میلیارد و 800 میلیون تومان


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر از پیش بینی جمع آوری یک میلیارد و 800 میلیون تومان در اجرای طرح احسان حسینی ملایر خبر داد.

- علی خراسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: طرح احسان حسینی در راستای دستگیری از خانواده های نیازمند و زیر پوشش در ماه محرم و صفر توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح امسال با همکاری مراکز نیکوکاری در حال اجرا است افزود: در این طرح که از ابتدای ماه محرم شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد خیران و نیکوکاران کمک های نقدی و نذورات خود را به مراکز نیکوکاری ارائه می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر افزود: با توجه به بیماری کرونا، دو سال است که نذورات بیشتر به صورت نقدی و سبد کالا در اختیار افراد زیر پوشش و نیازمند قرار گرفته که در این طرح در دهه اول محرم  بیش از 50 هزار پرس غذا طبخ و به صورت بسته بندی توزیع شد.

وی از توزیع 900 بسته معیشتی خشک نیز در راستای اجرای این طرح بین خانواده های نیازمند و در دهه اول محرم خبر داد و گفت: تعداد بسته ها با توجه به کمک های مردمی تا پایان ماه صفر بیشتر خواهد شد.

خراسانی مبالغ هزینه شده برای این تعداد بسته غذای گرم و بسته معیشتی را یک میلیارد و 370 میلیون تومان دانست و تصریح کرد: این طرح همچنان ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «احسان حسینی» در ملایر/ پیش بینی جذب یک میلیارد و 800 میلیون تومان

اجرای طرح «احسان حسینی» در ملایر/ پیش بینی جذب یک میلیارد و 800 میلیون تومان