مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 18:502021-09-09سياسي

پیام وزرای خارجه سنگال و ماداگاسکار به امیرعبداللهیان


وزیران امور خارجه سنگال و ماداگاسکار، در پیام های جداگانه ای اخذ رای اعتماد از مجلس و آغاز به کار حسین امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه را به وی تبریک گفتند.

- وزیران امور خارجه سنگال و ماداگاسکار، در پیام های جداگانه ای اخذ رای اعتماد از مجلس و آغاز به کار حسین امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه را به وی تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانم آیستا تال سال وزیر امور خارجه سنگال در پیامی خطاب به امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه سنگال ابراز آمادگی کرد کشورش با همراهی امیرعبداللهیان در جهت تقویت روابط خوب، دوستانه و علاقه مندی به همکاری که بین سنگال و جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، حرکت کند.

آیستا تال سال در پیام خود، برای وزیر امور خارجه کشورمان در انجام مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

همچنین پاتریک رجوئلینا وزیر امور خارجه جمهوری ماداگاسکار در پیامی خطاب به امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه جمهوری ماداگاسکار در این پیام علاقه مندی خود برای همکاری نزدیک با وزیر امور خارجه ایران در جهت تحکیم مشارکت دو کشور باهدف دفاع از منافع دو ملت و تأمین آسایش و رفاه آنها را ابراز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزرای خارجه سنگال و ماداگاسکار به امیرعبداللهیان

پیام وزرای خارجه سنگال و ماداگاسکار به امیرعبداللهیان