مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-09اقتصادي

درخواست شیرین سازی 40 میلیون مترمکعب آب دریا


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: تاکنون مجوز شیرین سازی 16 میلیون مترمکعب آب دریای خزر در گلستان صادر شده و پیگیری مجوز 40 میلیون مترمکعبی هستیم.

- ، سیدمحسن حسینی عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دیدار با مدیرعامل آبفای کشور با موضوع افزایش مجوز شیرین سازی آب دریا اظهارکرد: در طرح جامع پیش بینی شده که 40 میلیون متر مکعب آب دریا در گلستان شیرین سازی و در اختیار بخش شرب قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: تاکنون مجوز شیرین سازی 16 میلیون مترمکعب مجوز صادر شده و در جلسه با مدیرعامل آبفا افزایش مجوز شیرین سازی شرب و هم نحوه اجرا و سرمایه گذاری شیرین سازی در استان بحث و بررسی صورت گرفت.

وی بیان کرد: مطالعات شیرین سازی آب می تواند توسط بخش خصوصی و یا دولت انجام شود که در صورت اول بعد از اجرا با فروش آب به دولت می توان هزینه را دریافت کرد.

حسینی گفت: در این جلسه مقرر شد باقی مانده تخصیص شرب برای استان توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیگیری شود که در صورت تخصیص 40 میلیون مترمکعب، می توان آب شرب 500 هزار نفر را تامین کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان ادامه داد: همچنین بنا شد 6 طرح آبرسانی که در سنوات قبل به آب منطقه ای واگذار شده بود برای انجام هماهنگی و سرعت بیشتر در آبرسانی در اختیار شرکت آب و فاضلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شیرین سازی 40 میلیون مترمکعب آب دریا

درخواست شیرین سازی 40 میلیون مترمکعب آب دریا