مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-09سياسي

اقدامات اساسی برای توسعه هورامان انجام شود/حفظ و احیای بافت تاریخی روستاها


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: با توجه به ثبت جهانی هورامان پیش بینی می شود این منطقه در پسا کرونا میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور باشد بر همین اساس لازم است اقدام های اساسی برای توسعه اصولی هورامان نیز در دستور کار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب گویلیان بعد از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با فرماندار سروآباد و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: تشکیل و توسعه تعاونی های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در راستای اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور باشد بر همین اساس لازم است اقدام های اساسی برای توسعه اصولی هورامان نیز در دستور کار باشد.

وی با اشاره به در دست احداث بودن طرح های گردشگری و بوم گردی مناسب در این شهرستان افزود: با انعقاد این تفاهم نامه حمایت از سرمایه گذاران را در اولویت قرار داده ایم اما لازم است سرمایه گذاران طرح های گردشگری، صنایع دستی و.

دستورالعمل های میراث فرهنگی و گردشگری را نیز بصورت کامل اجرا نمایند.

گویلیان همکاری مناسب فرمانداری شهرستان سروآباد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را قابل تقدیر دانست و گفت: توسعه کسب و کارها و ایجاد اشتغال پایدار، زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات اساسی برای توسعه هورامان انجام شود/حفظ و احیای بافت تاریخی روستاها

اقدامات اساسی برای توسعه هورامان انجام شود/حفظ و احیای بافت تاریخی روستاها