مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-09حوادث

قاچاقچیان 13 تُن چوب جنگلی در کمند پلیس ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 13 تُن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان توسط مأمورین پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و گفت: مأموران این یگان حین اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی و خودروهای عبوری به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 13 تُن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان توسط مأمورین پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و گفت: مأموران این یگان حین اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی و خودروهای عبوری به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی با اشاره به اینکه بلافاصله مأموران پاسگاه خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 13 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند، افزود: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی، فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را به سرعت به پلیس 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه با اشاره به دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی حین فروش اموال مسروقه ، گفت: در پی یک فقره سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین کلانتری 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان 13 تُن چوب جنگلی در کمند پلیس ملایر

قاچاقچیان 13 تُن چوب جنگلی در کمند پلیس ملایر