مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-09اقتصادي

کشاورزی 94 درصد آب کرمان را می خورد/صادرات یک میلیارد دلاری پسته کرمان


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: 94 درصد آب کرمان در بخش کشاورزی مصرف می شود که تناسبی با میزان کشاورزی در تولید ناخالص داخلی ندارد و ما به دنبال کشاورزی با ارزش افزوده بالا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده صبح امروز در گردهمایی روسای کمیسیون های کشاورزی اتاق های بازرگانی سراسر کشور در کرمان اظهار داشت: امیدواریم دولت جدید بتواند گره هایی که در کار کشاورزی هست را با پیشنهادات کارشناسان کشاورزی اتاق بازرگانی برطرف کند و انشاءالله این گردهمایی بتواند نقطه آغاز برای رفع مشکلات کشاورزی باشد.

وی بیان داشت: سال گذشته یک میلیارد و 100 میلیون دلار صادرات پسته از استان کرمان داشتیم و خرما و مرکبات در ردیف های بعدی صادرات محصولات کشاورزی هستند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ادامه داد: استان کرمان قطب مهمی از کشاورزی ست و تنوع اقلیم فرصت های خوبی در اختیار استان قرار داده است.

طبیب زاده همچنین روند توسعه و بهبود کشاورزی در استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و از تغییر کشاورزی از زراعت به باغداری و گلخانه ها خبر داد و خاطرنشان کرد: بیشترین سطح گلخانه های مدرن کشور در کرمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی 94 درصد آب کرمان را می خورد/صادرات یک میلیارد دلاری پسته کرمان

کشاورزی 94 درصد آب کرمان را می خورد/صادرات یک میلیارد دلاری پسته کرمان