مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-09سياسي

طالقانی مخالف فتوای نجس بودن مارکسیست ها بود


چرا می گوییم انقلاب ایران یک انقلاب اصیل و درست است؟ زیرا انقلابی که طالقانی ها بخشی از پازل شکل گیری آن باشند، بوی اصالت و مقاومت و مبارزه می دهد.

- چرا می گوییم انقلاب ایران یک انقلاب اصیل و درست است؟ زیرا انقلابی که طالقانی ها بخشی از پازل شکل گیری آن باشند، بوی اصالت و مقاومت و مبارزه می دهد.

ابوذر زمان اگرچه سخت، اما شریف زیست و بخشی از اصالت انقلاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: آیت الله طالقانی به عنوان یک چهره سیاسی ملی - مذهبی در سراسر تاریخ مبارزاتی خلق ما نقش اساسی و تعیین کننده داشته است.

از فعالیت های فردی تا شروع فعالیت جمعی در انجمن اسلامی و سپس جبهه ملی، نهضت آزادی و در نهایت به عنوان یک ستون قدرتمند انقلاب بخشی از زیست سیاسی ایشان است.

اگرچه هر روز زندگی طالقانی، کتاب های مفصلی را می طلبد که در اینجا فرصت بررسی آنها نیست، اما طالقانی منش و روشی انسانی برای پاک زیستن در عالم سیاست است.

نمونه ای موفق از انسان! فرزندان ایشان نیز فصل دیگری از زندگی آیت الله طالقانی است که هریک فداکارانه و بی چشمداشت برای انقلاب تلاش کردند و هیچ گاه نگاهی به قدرت و ثروت نداشته اند؛ از جمله مرحوم اعظم طالقانی که راه سیاسی ایشان برای عموم آشنا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالقانی مخالف فتوای نجس بودن مارکسیست ها بود

طالقانی مخالف فتوای نجس بودن مارکسیست ها بود