مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-09سياسي

توضیح آستان قدس رضوی درباره ثبت نام طرح مسکن جوانان در سرخس


پیرو انتشار پوستری با عنوان «طرح مسکن جوانان؛ خدمتی دیگر از آستان قدس رضوی» در فضای مجازی، معاون بهره وری املاک و اراضی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پیرو انتشار پوستری با عنوان طرح مسکن جوانان؛ خدمتی دیگر از آستان قدس رضوی در فضای مجازی، معاون بهره وری املاک و اراضی بنیاد بهره وری موقوفات سرخس بوده اما عدم دقت برخی فعالان فرهنگی این شهرستان در طراحی و انتشار پوستر مربوطه و تشابه اسمی آدرس اعلامی در آن با خیابانی در مشهد، منجر به برداشت های اشتباه شده است.

مرتضی حقیقی در این باره گفت: آستان قدس رضوی در ادامه اقدامات حمایتی خود برای محرومیت زدایی از شهرستان سرخس، طرح تامین زمین برای ساخت مسکن جوانان با اقساط 8 ساله را اجرایی کرده است تا با این اقدام، زوج های جوانی که حداکثر 5 سال از تاریخ ازدواجشان گذشته باشد، بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

حقیقی افزود: در این طرح، تامین زمین توسط آستان قدس رضوی انجام شده و مجمع خیران مسکن ساز نیز پس از شناسایی، تایید صلاحیت و اخذ وجه برای ساخت از واجدین شرایط، احداث پنجاه واحد را در برنامه خواهد داشت.

وی افزود: بدین ترتیب وجه مربوط به زمین در هشت قسط و هزینه احداث بنا در طول دوران ساخت از واجدین شرایط اخذ خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح آستان قدس رضوی درباره ثبت نام طرح مسکن جوانان در سرخس

توضیح آستان قدس رضوی درباره ثبت نام طرح مسکن جوانان در سرخس