مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 02:502021-09-08ورزشي

کشف یک مسئول کاردرست!


اولین برگ برنده او کارنامه درخشانش یعنی بهترین نتیجه ایران در تاریخ پارالمپیک است که خب چیز کمی هم نیست و همین هم برای اثبات ادعای مان کافی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فرزین پورمحبی در مطلب طنزی نوشت: بنده با هیچ شورت ورزشی در هیچ رشته ای عکس ندارم و هیچ سررشته ای در خصوص مسائل ورزشی هم ندارم چه رسد به امور مربوط به ورزش معلولین و جانبازان! در ضمن هیچ صنمی هم با کمیته ملی پارالمپیک کشور نداشته و اصولا کسی از مسئولینش را هم از نزدیک نه دیده ام و نه می شناسم! نه خودم شرایط جسمی اش را دارم و نه در قوم و خویش مان کسی شرایط جسمی اش را دارد که بخواهد برای به دست آوردن کرسی یا رانتی در کمیته فوق تلاش کرده و یا نیاز به پاچه خاری داشته باشم! و .

اما می خواهم بعد از کلی سیاه نمایی هایی که تاکنون در خصوص مسئولین سپیدبخت مان به خرج داده ام (که الحق والانصاف بیشترشان با جان و دل، پای کار و کمک حالم در طنز و طنزنویسی بوده اند!) آب توبه ای بر سر ریخته و برای حلال شدن روزی خود، بالاخره یکی از مسئولین را حلواحلواکنان، بر روی سر بگذارم و قربان صدقه قد و بالایش بروم! باشد که ایشان الگویی باشند برای سایر مسئولین دلسوزمان و البته اثبات این که ما فقط بدی ها را جار نمی زنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک مسئول کاردرست!

کشف یک مسئول کاردرست!