مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 02:152021-09-08پزشكي

کرونا در پیک پنجم دو بار به اوج رسید


بیماران بدحالی داریم که در بخش بستری هستند و به دلیل محدودیت های ICU متأسفانه امکان اینکه سرویس دهی کامل و ایده آل به آنها را نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمد طالب پور افزود: نزدیک به 50 در صد تخت های بیمارستان سینا طبق شیوه نامه دانشگاه علوم پزشکی تهران به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در پیک پنجم مطابق منحنی و نمودارهای موجود، بیماری 2 بار به اوج رسید، ولی خوشبختانه نزدیک به 10 روز است که این موج رو به افول و کاهش است و این سیر، خبر خشنود کننده ای برای همه ما است.

طالب پور گفت: در پیک پنجم بسیاری از بیماران به صورت سرپایی و با تجویز داروهایی مانند رمدسیویر در حال درمان هستند، در نتیجه التزام بستری کردن بیماران به مراتب کمتر شده است.

وی افزود: از لحاظ سیر بیماران، ما در بیمارستان سینا، بیماران بدحالی داریم که در بخش بستری هستند و به دلیل محدودیت های ICU متأسفانه امکان اینکه سرویس دهی کامل و ایده آل به آنها را نداریم.

امکان تأمین بیش از 40 تخت ICU در بیمارستان وجود ندارد و برخی از بیماران در بخش اینتوبه هستند و در خارج از بخش ICU مراقبت های لازم برای آنها انجام می شود.

طالب پور گفت: عمده مشکل ما نیز کمبود نیروی پرستاری ICU خارج از ظرفیت بیمارستان است و در تلاشیم از پرستاران ICU خارج از بیمارستان دعوت به عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در پیک پنجم دو بار به اوج رسید

کرونا در پیک پنجم دو بار به اوج رسید