مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 20:352021-09-08بين الملل

آمریکا به اعمال تحریم ها علیه کره شمالی ادامه خواهد داد


یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که این کشور به تحریم ها علیه کره شمالی در سطح سازمان ملل متحد و از طریق همکاری با کشورهای همسایه ادامه خواهد داد.

- این مقام آمریکایی بدون اشاره به موقعیت حساس در آسیای شرقی تاکید کرده که همچنان با شرکای واشنگتن مانورهای نظامی را برای اطمینان خاطر از تأمین امنیت منطقه ادامه خواهیم داد.

پیشتر نیز یکی از مقامات اطلاعاتی عالی رتبه آمریکا تاکید کرده بود که با وجود جاه طلبی های کره شمالی برای تبدیل شدن به یک کشور اتمی، آمریکا یک کره شمالی مسلح به تسلیحات اتمی را هرگز قبول نخواهد کرد.

سیدنی سیلر ، افسر اطلاعات ملی آمریکا در امور کره شمالی در دفتر مدیر اطلاعات ملی گفت: هدف اصلی کره شمالی دست کم برای حال حاضر، پذیرفته شدن به عنوان یک کشور اتمی است.

وی در وبیناری به میزبانی بنیاد واشنگتن تایمز افزود: ما در تمامی مذاکراتمان صریحاً آنچه را که از کره شمالی انتظار داریم و مزایایی که برای کره شمالی به دنبال خواهد داشت مطرح کرده ایم.

اما تاکنون دولت پیونگ یانگ نخواسته از این فرصت ها استفاده کند.

سیلر افزود: کره شمالی فرصت های بسیاری برای خلع تسلیحات اتمی در ازای انگیزه هایی همچون بهبود روابط با آمریکا و همچنین یک تضمین امنیتی داشت که همه را نادیده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به اعمال تحریم ها علیه کره شمالی ادامه خواهد داد

آمریکا به اعمال تحریم ها علیه کره شمالی ادامه خواهد داد