مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 18:552021-09-08سياسي

شورای شهر گناوه با استعفای رییس این شورا موافقت کرد


نایب رییس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: شورای شهر گناوه با استعفای کوروش شبانکاره رییس این شورا موافقت کرد - اظهار داشت: در جلسه شورای اسلامی شهر گناوه که عصر چهارشنبه در محل این شورا با حضور شش عضو برگزار شد و پس از رأی گیری با استعفای کوروش شبانکاره رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه موافقت شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: در جلسه امروز هر شش عضو شورا به استعفای رییس شورای شهر رأی موفق دادند و این استعفا با شش رأی مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت: با درخواست استعفای رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه در مرحله اول مخالفت شد که آقای شبانکاره مجدداً درخواست استعفا دادند و در مرحله دوم این استعفا مورد موافقت قرار گرفت.

نایب رییس شورای اسلامی شهر گناوه یادآور شد: تصمیم شورای اسلامی شهر گناوه مبنی بر موافقت با استعفای رییس این شورا برای تأیید نهایی در کمیته انطباق فرمانداری مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

کوروش شبانکاره، رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه در دهمین جلسه این شورا استعفای خود را اعلام کرد و با صدور بیانیه ای که در اختیار رسانه ها قرار گرفت از سمت خود کناره گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر گناوه با استعفای رییس این شورا موافقت کرد

شورای شهر گناوه با استعفای رییس این شورا موافقت کرد