مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 18:052021-09-08بين الملل

متهم اصلی حملات تروریستی نوامبر 2015 پاریس در دادگاه: سرباز داعش هستم


در مجموع بیست فرد متهم که ارتباط آنها با حملات تروریستی سال 2015 پاریس به اثبات رسیده قرار است طی 9 ماه رسیدگی قضایی به این پرونده در دادگاه محاکمه شوند.

- متهم اصلی حملات تروریستی نوامبر 2015 پاریس در دادگاه: سرباز داعش هستم در مجموع بیست فرد متهم که ارتباط آنها با حملات تروریستی سال 2015 پاریس به اثبات رسیده قرار است طی 9 ماه رسیدگی قضایی به این پرونده در دادگاه محاکمه شوند.

صلاح عبدالسلام، متهم اصلی و تنها بازمانده از گروه مرگی که روز سیزدهم سپتامبر 2015 با گشودن آتش به روی شهروندان بی گناه در پاریس جان 130 نفر را گرفت خود را همچنان سرباز داعش می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، عبدالسلام که از او به عنوان مغر متفکر و طراح اصلی حملات تروریستی پاریس یاد می شود روز چهارشنبه با حضور در نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه تاکید کرد که پیوستن به صفوف گروه داعش کاملا اختیاری و با تمایل شخصی بوده است.

وی با ریش هایی بلند و ماسکی مشکی در جایگاه متهم حاضر شده بود سپس با خونسردی تمام یادآور شد که برای تبدیل شدن به یک سرباز و جنگجوی داعش از بسیاری از فرصت های شغلی چشم پوشی کرده است.

صلاح عبدالسلام پیشتر وقتی رییس دادگاه از وی درباره حرفه و شغلش پرسیده بود، گفته بود: بعدا به این موضوع می پردازیم! وی همچنین وقتی دادگاه از او خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم اصلی حملات تروریستی نوامبر 2015 پاریس در دادگاه: سرباز داعش هستم

متهم اصلی حملات تروریستی نوامبر 2015 پاریس در دادگاه: سرباز داعش هستم